you were my everything.

för mycket som vill sägas/
för mycket som vill ut/
jag fattar inte varför jag fattar inte hur/
hur det kunde bli såhär/
jag vände upp och ner på din värld/
ni vet den där känslan/
när allting är kalas/
ni vet den där känslan/
när allting blir knas/
när man ligger där på soffan/
när man ligger där å brottas/
nu är allting borta/
och det enda som är kvar/
är tanken på dig/
och bilderna du gav/
en oöppnad bok, en olöst gåta/
du låg där bredvid mig men vägrade att sova/
baby, du gjorde allting för mig/
men det enda jag gjorde var att dra ner dig/
-
ni vet det kan va svårt ibland/
det syns inte utanpå/
men genom mina ögon/
är hela vardan grå/
jag vill inte ha det så/
jag vill inte bara blå/
å, jag, tror att den enda som förstår/
som verkligen vet/
vet vad som försigår/
det måste vara du/
ingen annan bara du/
faller jag nu/
så faller jag ensam/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0